Stort og flott presseoppslag i Fedrelandsvennen

Siden linken ikke fungerer, kommer den her i sin helhelt:

VINNER: Espen Albert har vunnet prisen som "Sommerens servicehelt" i Kristiansand. - Vi er imponert over hva han har fått til, sier juryleder, Ingunn Hofseth. FOTO: HSMAI
VINNER: Espen Albert har vunnet prisen som «Sommerens servicehelt» i Kristiansand. – Vi er imponert over hva han har fått til, sier juryleder, Ingunn Hofseth.
FOTO: HSMAI

– Anerkjennelse jeg er stolt av
Espen Albert ved Dampbageriet er stolt over å ha blitt kåret til «Sommerens servicehelt» i Kristiansand.

KRISTIANSAND: – Kjempehyggelig. Det er det grunnleggende jeg jobber med, at folk skal ha det bra og oppleve god service hos oss. God service er drivkraften i det vi holder på med og jeg er stolt over å kunne si at vi har fått denne prisen. Den vil jeg dele med de jeg jobber med, sier daglig leder ved Dampbageriet, Espen Albert, til Fædrelandsvennen.

– Setter mennesket i fokus
Det er den internasjonale reiselivsorganisasjonen, Hospitality sales & marketing association international (HSMAI) og Visit Kristiansand som setter fokus på «serviceheltene» i reise- og næringslivet. I år gikk prisen til Albert og Dampbageriet.

– Rett og slett siden han er en person vi har fått mange nominasjoner på. Han brenner for å løfte frem service blant sine ansatte, og han er en person som jobber med å sette mennesket i fokus. Mange kan glemme mennesket oppe i profittjaget, forteller juryleder og administrerende direktør i HSMAI, Ingunn Hofseth, til Fædrelandsvennen.

Fokusområde i 15 år
Espen Albert er fjerde generasjons eier av Dampbageriet i Kristiansand.

– Det er stor anerkjennelse å få denne prisen. Vi har hatt fokus gjennom 15 år på å skape en atmosfære hvor de som er i kontakt med oss skal ha gode opplevelser med vår bedrift, så det betyr enormt mye, sier Albert.

Verdsetter prisen høyt
Albert opplever det som verdifult å bli lagt merke til, og setter prisen høyt.

– Vi har fått markedføringsprisen og kompetanseprisen i Vest-Agder tidligere. Men denne henger veldig høyt. Det er en anerkjennelse som er en av de jeg er aller mest stolt av å ha fått, forteller Albert.

Går for seier
Prisen utdeles som en del av Fans of good service-turneen, som arrangeres i en rekke steder i Norge fra Kristiansand til Finnmark. Hver by kårer én vinner som sendes til finalen i Oslo den 17. august.

Som premie fikk han en diplom og et weekendopphold for to på hotell, i tillegg til finaleplassen i Oslo i august.

– Når vi er først nominert der, så må vi gå for seier, sier Albert.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*