Om FOGS

Fans of Good Service

Som bransjeorganisasjon, er reiselivsorganisasjonen HSMAI levende opptatt av at tilreisende – og reisende i eget land – skal møte service av høy standard, hvor de enn ferdes. Av samme grunn har organisasjonen arbeidet målrettet for å høyne servicenivået i Norge i en årrekke, blant annet gjennom Serviceløfte-prisene og årlige servicekonferanser.

I 2012 gikk organisasjonen i bresjen for initiativet Fans of Good Service, som skal favne alle serviceytende bransjer og instanser, inkludert de offentlige, og er på god vei til å trekke med seg stadig flere. Det er inngått samarbeid med andre organisasjoner, som Oslo Handelsstands Forening, og en rekke kjeder og bedrifter, som deler denne målsettingen.

Sommeren 2013 legger Fans of Good Service ut på en sommerturné, som skal dekke land og strand mellom midten av juni og august – både for å trekke lokale virksomheter med seg, og for å skape blest om initiativet, også ute blant publikum.

Vet du om en person eller en virksomhet som har utmerket seg med eksemplarisk service? Da syns vi du skal skrive om der her (veldig gjerne med bilde til)! Alt du trenger å gjøre, er å registrere deg her, så er du i gang! Vi trenger en god begrunnelse – og kontaktdata til kandidaten, som selvfølgelig arkiveres av redaksjonen, som så sletter kontaktdataene før publisering.

NB! Alle innlegg gjennomleses og godkjennes av redaksjonen før publisering.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*