Sommerens Servicehelter i Lofoten er Marion Frantzen & Tommy Olsen
HSMAI kåret mandag 15. august Marion Frantzen og Tommy Olsen til Sommerens Servicehelter i Lofoten. De eier Unstad Arctic Surf. HSMAI gratulerer!
– Fantastisk hyggelig og inspirerende og få en slik utmerkelse på slutten av en lang og hektisk sesong. Unstad Arctic Surf legger sjelen i og lage bra opplevelser & aktiviteter og servere lokal mat for våre gjester. Service is our business. Det viktigste er at våre kunder & besøkende er fornøyde, sier Marion og Tommy.
– Gjennom mange hundre år har Lofoten vært vant til å ta imot tilreisende, ikke minst pga lofotfiske eller markedene. Godt vertskap har vært en selvfølge for dem som bor her, og det har nok vært en viktig markedsføring for regionen opp gjennom tidene. Folk som trives og føler seg velkommen har en tendens til å vende tilbake, igjen og igjen,. Og nettopp det gode vertskapet, den gode maten og de unike aktivitets-tilbudene er det som bringer folk til Marion og Tommy på Unstad. Vi som destinasjons-selskap får stadig tilbakemeldinger fra fornøyde gjester som vil fortelle om gode opplevelser akkurat her. Godt humør, god kunnskap og teft for god kvalitet på leveranse blandet med et hjertelig velkommen er basis i opplevelsen. Det er ikke rart gjestene kommer igjen og igjen, og igjen. Gratulerer og lykke til, sier Elisabeth Dreyer, Daglig Leder, Destinasjon Lofoten.
Her er videoen fra da vi overrasket serviceheltene:
Prosjektleder for Fans of Good Service, Benedicte Gilroy Bøgh begrunner initiativet slik:
-Formålet med Fans of Good Service er todelt. På den ene siden ønsker vi å styrke servicetilbydernes bevissthet om viktigheten av å betrakte selve servicen som viktig del av produktet. Dernest har vi et oppriktig ønske om å løfte og vise frem de mange serviceheltene, sier Bøgh
– Vi har de senere årene fått mange svenske kolleger i servicebransjen og de har ofte vært gode rollemodeller innen det å yte gode kundeservice. Vi har blitt bedre mange steder i Norge, men jeg tror de fleste er enig når jeg sier at mange av oss kan bli enda bedre på å yte god service. Det vi skal gjøre på denne 3 ukers reisen i Norge er å sette spotlighten på de dyktige serviceheltene og hedre de for den viktige jobben de gjør. De å løfte frem de gode gjør at andre også får lyst til å bli bedre. Vi vil skape den gode sirkelen, avslutter hun.
Fortell oss om dine gode serviceopplevelser!
Forslag på gode serviceytere i en eller flere av byene under kan sendes til postbox@hsmai.no, merket Dagens Servicehelt. Skriv hvorfor du mener han/hun bør bli en servicehelt, og legg gjerne til kontaktinformasjonen til vedkommende.
I 2013 reiste vi over det ganske land og kåret hele 33 servicehelter i forskjellige byer og i morgen, onsdag 3. august, er vi i Haugesund.
Vi skal frem til 23. august besøke følgende steder:
City | Date |
Oslo Lufthavn, Gardermoen | 01.08.2016 |
Kristiansand | 02.08.2016 |
Stavanger | 03.08.2016 |
Haugesund | 04.08.2016 |
Bergen | 05.08.2016 |
Ålesund | 09.08.2016 |
Molde | 10.08.2016 |
Trondheim | 11.08.2016 |
Bodø | 12.08.2016 |
Lofoten | 15.08.2016 |
Harstad | 16.08.2016 |
Tromsø | 17.08.2016 |
Hammerfest | 18.08.2016 |
Nordkapp | 19.08.2016 |
Alta | 19.08.2016 |
Oslo Dette gjøres i forbindelsemed HSMAI-dagen 23. august | 23.08.2016 |
Vi skal kåre en Servicehelt på hvert sted vi besøker så fortell oss om dine gode opplevelser. Kanskje blir det din Servicehelt som blir kåret.
HSMAI jakter på de uunnværlige serviceheltene, som virkelig er gode på service.
Formålet med Fans of Good Service, er å få flere til å engasjere seg i det holdningsskapende arbeidet, og gjennom skjerpet fokus, kompetanseheving og bygging av holdninger og bedriftskultur, kunne gi serviceytelse styrket status. Dette gjøres ved å skape oppmerksomhet, entusiasme og engasjement rundt et felles serviceløft lokalt, regionalt og nasjonalt.
For mer informasjon om sommerturneen og Fans of Good Service følg bloggen vår: http://fansofgoodservice.hsmai.no/
For ytterligere opplysninger, kontakt:
Benedicte Gilroy Bøgh, Prosjektleder, Fans of Good Service
bgb@hsmai.no
916 52 873
About HSMAI Region Europe:
HSMAI – Hospitality Sales and Marketing Association International – is a global organization founded in the US in 1927. The Hospitality Sales and Marketing Association International (HSMAI) Region Europe is the European arm of the organisation. HSMAI Region Europe is committed to growing business for the hotel, event and travel industry and their partners, and is the industry’s leading advocate for intelligent, sustainable revenue growth on a local, national and European level. The association provides practical tools, insights, and cutting edge expertise to enable knowledge sharing and enhance professional development as well as fuel sales, inspire marketing, transform businesses digitally and optimise revenue.
Please visit us at: hsmai.eu and hsmai.no
Legg igjen en kommentar