Sigrid Sandberg Eliassen er Sommerens Servicehelt i Hammerfest

IMG_1441
Fra venstre: Beate Juliussen, Daglig Leder i Hammerfest Turist AS, Sigrid Sandberg Eliassen og Kaisla Saastamoinen fra Fans of Good Service

HSMAI kåret torsdag 18. august Sigrid Sandberg Eliassen til Sommerens Servicehelt i Hammerfest. Hun er daglig leder på NO19 i Hammerfest som er en kaffebar og interiørbutikk. HSMAI gratulerer!


– Sigrid er en ekte servicehelt, ikke bare for oss som bor her, men også for de som kommer tilreisende. Hun har et godt utvalg i butikken, men nøler ikke med å få tak i det du trenger og gjør det hun kan for at du skal bli fornøyd! Sigrid gir av seg selv, deler gjerne en god oppskrift eller kommer med tips og råd til alle som ønsker det. Sigrid gir rett og slett kundene en god opplevelse når vi er i butikken hennes, sier 
Beate Juliussen, Daglig Leder, Hammerfest Turist AS

Prosjektleder for Fans of Good Service, Benedicte Gilroy Bøgh begrunner initiativet slik:
-Formålet med Fans of Good Service er todelt. På den ene siden ønsker vi å styrke servicetilbydernes bevissthet om viktigheten av å betrakte selve servicen som viktig del av produktet. Dernest har vi et oppriktig ønske om å løfte og vise frem de mange serviceheltene, sier Bøgh

Her er videoen fra da vi overrasket servicehelten:

– Vi har de senere årene fått mange svenske kolleger i servicebransjen og de har ofte vært gode rollemodeller innen det å yte gode kundeservice. Vi har blitt bedre mange steder i Norge, men jeg tror de fleste er enig når jeg sier at mange av oss kan bli enda bedre på å yte god service. Det vi skal gjøre på denne 3 ukers reisen i Norge er å sette spotlighten på de dyktige serviceheltene og hedre de for den viktige jobben de gjør. De å løfte frem de gode gjør at andre også får lyst til å bli bedre. Vi vil skape den gode sirkelen, avslutter hun.

Teksten fortsetter etter bildene

Nr19 er en kaffebar og en interiørbutikk. Veldig koselig som du ser på bildene under.
IMG_5153IMG_5152 ^7780DAC8DB691B2DC4832E8DE1DCC7F46D77DD1FCED5757B6D^pimgpsh_fullsize_distr IMG_1450

Fortell oss om dine gode serviceopplevelser!
Forslag på gode serviceytere i en eller flere av byene under kan sendes til postbox@hsmai.no, merket Dagens Servicehelt. Skriv hvorfor du mener han/hun bør bli en servicehelt, og legg gjerne til kontaktinformasjonen til vedkommende.
I 2013 reiste vi over det ganske land og kåret hele 33 servicehelter i forskjellige byer.

Vi skal frem til 23. august besøke følgende steder:

City Date
Oslo Lufthavn, Gardermoen 01.08.2016
Kristiansand 02.08.2016
Stavanger 03.08.2016
Haugesund 04.08.2016
Bergen 05.08.2016
Ålesund 09.08.2016
Molde 10.08.2016
Trondheim 11.08.2016
Bodø 12.08.2016
Lofoten 15.08.2016
Harstad 16.08.2016
Tromsø 17.08.2016
Hammerfest 18.08.2016
Nordkapp 19.08.2016
Alta 19.08.2016
Oslo Dette gjøres i forbindelsemed HSMAI-dagen 23. august 23.08.2016

 

Vi skal kåre en Servicehelt på hvert sted vi besøker så fortell oss om dine gode opplevelser. Kanskje blir det din Servicehelt som blir kåret.

HSMAI jakter på de uunnværlige serviceheltene, som virkelig er gode på service.
Formålet med Fans of Good Service, er å få flere til å engasjere seg i det holdningsskapende arbeidet, og gjennom skjerpet fokus, kompetanseheving og bygging av holdninger og bedriftskultur, kunne gi serviceytelse styrket status. Dette gjøres ved å skape oppmerksomhet, entusiasme og engasjement rundt et felles serviceløft lokalt, regionalt og nasjonalt.

For mer informasjon om sommerturneen og Fans of Good Service følg bloggen vår: http://fansofgoodservice.hsmai.no/

For ytterligere opplysninger, kontakt:
Benedicte Gilroy Bøgh, Prosjektleder, Fans of Good Service
bgb@hsmai.no
916 52 873

About HSMAI Region Europe:
HSMAI – Hospitality Sales and Marketing Association International – is a global organization founded in the US in 1927. The Hospitality Sales and Marketing Association International (HSMAI) Region Europe is the European arm of the organisation. HSMAI Region Europe is committed to growing business for the hotel, event and travel industry and their partners, and is the industry’s leading advocate for intelligent, sustainable revenue growth on a local, national and European level. The association provides practical tools, insights, and cutting edge expertise to enable knowledge sharing and enhance professional development as well as fuel sales, inspire marketing, transform businesses digitally and optimise revenue.
Please visit us at: hsmai.eu and hsmai.no

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*