Sommerens Servicehelt i Stavanger

image
Fra venstre: Ingunn Hofseth, Piers Crocker, Daglig leder for Norsk Hermetikkmuseum og Ståle Brandshaug, Reiselivsdirektør for Stavanger Regionen

Juryen gratulerer Piers Crocker som sommerens Servicehelt i Stavanger. Crocker jobber som daglig leder for Norsk Hermetikkmuseum. Han fikk en diplom og et weekendopphold for to.

Ved mottakelse av prisen hadde han følgende uttalelse:

– For meg er service «det lille ekstra» – enten er det å stille opp, når som helst, og noen ganger vente(!) for å ta imot en kunde; eller å fikse noe spesielt etter kundenes ønsker. Slagordet mitt ,som jeg prøver å leve opp til, er «det er ikke en jobb, det er en lidenskap» – og den holdningen må gjenspeiles gjennom hele presentasjonen. Det er også noe som må komme fra hjertet. Jeg er forresten heldig å ha en drømmejobb, og ikke minst et fabelaktig team av medarbeidere!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*