Johannes C. Apon fra Outdoorlife Norway er Sommerens Servicehelt i Stavanger
HSMAI kåret onsdag 3. august, Johannes C. Apon til Sommerens Servicehelt i Stavanger. Han er eier og daglig leder i Outdoorlife Norway. HSMAI gratulerer!
– Johannes er fantastisk og gjør en helt unik jobb med turistene på sine turer. En sjelden stjerne faktisk og vi var alle enig om at han måtte være den beste av den beste. Han jobber knallhardt og utvikler nye turer som er gir helt unike opplevelser og han er selv den som er guide og er personlig, serviceminded og har en enorm kunnskap, sier Elisabeth Saupstad, Reiselivsdirektør i Stavanger Regionen.
Den norske naturen er vakker og utgjør et eldorado for friluftsopplevelser. Johannes og Outdoorlife Norway sitt mål er å få flere personer ut og nærmere naturen. Da vi skulle kåre Johannes var han med en gjeng turister på tur og vi fikk derfor ikke møtt han, men vi har så klart snakket med han og her er hans hilsen:
Prosjektleder for Fans of Good Service, Benedicte Gilroy Bøgh begrunner initiativet slik:
-Formålet med Fans of Good Service er todelt. På den ene siden ønsker vi å styrke servicetilbydernes bevissthet om viktigheten av å betrakte selve servicen som viktig del av produktet. Dernest har vi et oppriktig ønske om å løfte og vise frem de mange serviceheltene, sier Bøgh
– Vi har de senere årene fått mange svenske kolleger i servicebransjen og de har ofte vært gode rollemodeller innen det å yte gode kundeservice. Vi har blitt bedre mange steder i Norge, men jeg tror de fleste er enig når jeg sier at mange av oss kan bli enda bedre på å yte god service. Det vi skal gjøre på denne 3 ukers reisen i Norge er å sette spotlighten på de dyktige serviceheltene og hedre de for den viktige jobben de gjør. De å løfte frem de gode gjør at andre også får lyst til å bli bedre. Vi vil skape den gode sirkelen, avslutter hun.
Fortell oss om dine gode serviceopplevelser!
Forslag på gode serviceytere i en eller flere av byene under kan sendes til postbox@hsmai.no, merket Dagens Servicehelt. Skriv hvorfor du mener han/hun bør bli en servicehelt, og legg gjerne til kontaktinformasjonen til vedkommende.
I 2013 reiste vi over det ganske land og kåret hele 33 servicehelter i forskjellige byer og i morgen, onsdag 3. august, er vi i Haugesund.
Vi skal frem til 23. august besøke følgende steder:
City | Date |
Oslo Lufthavn, Gardermoen | 01.08.2016 |
Kristiansand | 02.08.2016 |
Stavanger | 03.08.2016 |
Haugesund | 04.08.2016 |
Bergen | 05.08.2016 |
Ålesund | 09.08.2016 |
Molde | 10.08.2016 |
Trondheim | 11.08.2016 |
Bodø | 12.08.2016 |
Svolvær | 15.08.2016 |
Harstad | 16.08.2016 |
Tromsø | 17.08.2016 |
Alta | 18.08.2016 |
Hammerfest | 19.08.2016 |
Nordkapp | 20.08.2016 |
OsloDette gjøres i forbindelsemed HSMAI-dagen 23. august | 23.08.2016 |
Vi skal kåre en Servicehelt på hvert sted vi besøker så fortell oss om dine gode opplevelser. Kanskje blir det din Servicehelt som blir kåret.
HSMAI jakter på de uunnværlige serviceheltene, som virkelig er gode på service.
Formålet med Fans of Good Service, er å få flere til å engasjere seg i det holdningsskapende arbeidet, og gjennom skjerpet fokus, kompetanseheving og bygging av holdninger og bedriftskultur, kunne gi serviceytelse styrket status. Dette gjøres ved å skape oppmerksomhet, entusiasme og engasjement rundt et felles serviceløft lokalt, regionalt og nasjonalt.
For mer informasjon om sommerturneen og Fans of Good Service følg bloggen vår: http://fansofgoodservice.hsmai.no/
For ytterligere opplysninger, kontakt:
Benedicte Gilroy Bøgh, Prosjektleder, Fans of Good Service
bgb@hsmai.no
916 52 873
About HSMAI Region Europe:
HSMAI – Hospitality Sales and Marketing Association International – is a global organization founded in the US in 1927. The Hospitality Sales and Marketing Association International (HSMAI) Region Europe is the European arm of the organisation. HSMAI Region Europe is committed to growing business for the hotel, event and travel industry and their partners, and is the industry’s leading advocate for intelligent, sustainable revenue growth on a local, national and European level. The association provides practical tools, insights, and cutting edge expertise to enable knowledge sharing and enhance professional development as well as fuel sales, inspire marketing, transform businesses digitally and optimise revenue.
Please visit us at: hsmai.eu and hsmai.no
Legg igjen en kommentar