Ronnie Ottem er sommerens Servicehelt i Oslo

IMG_0917

HSMAI kåret tirsdag 23. august Ronnie Ottem til Sommerens Servicehelt i Oslo. Han er eier og daglig leder i Personlige Opplevelser. HSMAI gratulerer!

-Jeg er utrolig glad for at denne Fans of Good Service prisen finnes og jeg er enormt glad for at jeg mottok den spesielt fordi prisen er så viktig for vår bransje. Bransjen er avhengig av å få klapp på skulderen nå som kundene blir mer og mer krevende. Kravene til bransjen er mye større enn før og det brukes mer penger. Derfor kreves det at man hele tiden jobber med servicen  i alle ledd og sørger for godt arbeidsmiljø, noe som denne prisen også bidrar til, sier en stolt og fornøyd Ronnie Ottem.

Prosjektleder for Fans of Good Service, Benedicte Gilroy Bøgh begrunner initiativet slik:
-Formålet med Fans of Good Service er todelt. På den ene siden ønsker vi å styrke servicetilbydernes bevissthet om viktigheten av å betrakte selve servicen som viktig del av produktet. Dernest har vi et oppriktig ønske om å løfte og vise frem de mange serviceheltene, sier Bøgh

– Vi har de senere årene fått mange svenske kolleger i servicebransjen og de har ofte vært gode rollemodeller innen det å yte gode kundeservice. Vi har blitt bedre mange steder i Norge, men jeg tror de fleste er enig når jeg sier at mange av oss kan bli enda bedre på å yte god service. Vi har i 3 uker reist i Norge og satt spotlighten på de dyktige serviceheltene og hedret de for den viktige jobben de gjør. De å løfte frem de gode gjør at andre også får lyst til å bli bedre. Vi vil skape den gode sirkelen, avslutter hun.

Vi har besøkt følgende steder:

City Date
Oslo Lufthavn, Gardermoen 01.08.2016
Kristiansand 02.08.2016
Stavanger 03.08.2016
Haugesund 04.08.2016
Bergen 05.08.2016
Ålesund 09.08.2016
Molde 10.08.2016
Trondheim 11.08.2016
Bodø 12.08.2016
Lofoten 15.08.2016
Harstad 16.08.2016
Tromsø 17.08.2016
Hammerfest 18.08.2016
Nordkapp 19.08.2016
Alta 19.08.2016
Oslo Dette gjøres i forbindelsemed HSMAI-dagen 23. august 23.08.2016

For mer informasjon om sommerturneen og Fans of Good Service følg bloggen vår: http://fansofgoodservice.hsmai.no/

For ytterligere opplysninger, kontakt:
Benedicte Gilroy Bøgh, Prosjektleder, Fans of Good Service
bgb@hsmai.no
916 52 873

About HSMAI Region Europe:

HSMAI – Hospitality Sales and Marketing Association International – is a global organization founded in the US in 1927. The Hospitality Sales and Marketing Association International (HSMAI) Region Europe is the European arm of the organisation. HSMAI Region Europe is committed to growing business for the hotel, event and travel industry and their partners, and is the industry’s leading advocate for intelligent, sustainable revenue growth on a local, national and European level. The association provides practical tools, insights, and cutting edge expertise to enable knowledge sharing and enhance professional development as well as fuel sales, inspire marketing, transform businesses digitally and optimise revenue.
Please visit us at: hsmai.eu and hsmai.no

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*